Kartu su stratege Nomeda Branding įgyvendinome UAB „Kondena“ vizualinio identiteto  projektą.
Užduotis: Išsaugoti esamą logotipą ir sukurti vientisą įmonės stilių, parenkant spaudai ir skaitmeninei erdvei tinkamus šriftus, grafinius elementus, spalvas, fotografijos stilių bei nuotaiką, taip pat suderintus raiškos būdus.
Prekės ženklo apibūdinimas: profesionalumas, patirtis, kokybė, solidumas.
Stilistika: solidus, vyriškas, prabangus, modernus, novatoriškas, švarus, urbanistinis.
Rezultatas: Sukurti trys skirtingi įmonės stiliaus variantai.

Pirmasis variantas – prabangus, solidus, vyriškas, klasikinis.
Antrasis variantas – modernus, lengvas.
Trečiasis variantas – tarpinis tarp solidumo ir lengvumo.
Klientams labiausiai patiko trečiasis variantas, tačiau socialiniams tinklams pageidavo kitokio grafinės formos sprendimo. Galiausiai nusprendė išlaikyti iki tol naudotą klasikinio stačiakampio formą.
Galutinis Stylescape, kuris padeda pajusti norimą sukurti prekinio ženklo nuotaiką, kontekstą ir geriau nei BrandBook padeda išlaikyti vientisą stilių įvairiose medijose, dirbant skirtingiems dizaineriams.

Pirmasis siūlytas klientui variantas - stylescape formatu. 
Priminsiu, raktažodžiai - prabangus, solidus, vyriškas, klasikinis.
Antrasis siūlytas klientui variantas - stylescape formatu. 
Raktažodžiai – modernus, lengvas. 
Grafinei formai sukurti panaudotos logotipo detalės, sudarančios aliuziją į oro srautą. 
Trečiasis siūlytas klientui variantas - stylescape formatu. 
Raktažodžiai – tarpinis tarp solidumo ir lengvumo.

You may also like

Back to Top